Gadżety reklamowe na targi – trendy i specyfika

Targi branżowe to jedna z najlepszych szansę na skuteczną promocję firmy – zwłaszcza wśród klientów biznesowych. Tego typu eventy dają również możliwość nawiązania partnerskiej współpracy i pozyskania wartościowych kontrahentów. Dlatego warto się do nich dobrze przygotować, a stoisko wyposażyć w odpowiednio dobrane gadżety firmowe. Czyli jakie?

Na tak postawione pytanie nie da się oczywiście udzielić jednej, zawsze poprawnej odpowiedzi. Wszystko bowiem zależy m.in. od:

  • charakteru samego eventu, w którym uczestniczy Twoja firma,
  • branży, w której działasz – gadżety reklamowe mogą być powiązane z jej specyfiką,
  • celu, dla którego przygotujesz gadżety – czy będziesz je wręczać np. przedstawicielom kluczowych kontrahentów, czy też rozdawać „masowo”.

Jest jednak kilka cech, które powinny wyróżniać wszystkie akcesoria promocyjne wykorzystywane na targach. Wszystkie powinny być:

  • dobrej jakości – tylko w ten sposób zbudujesz dobry wizerunek jako wiarygodny partner,
  • użyteczne – czyli takie, z których osoba obdarowana zechce naprawę skorzystać,
  • interesujące – choć najlepiej sprawdzają się konwencjonalne gadżety z nadrukiem, nie oznacza to wcale, że muszą być one nudne i powtarzalne – pozwól się dzięki nim zapamiętać.
Reklama

Najlepsze gadżety firmowe na targi to…

Gdy wybierasz zestaw gadżetów z myślą o targach branżowych, dobrym pomysłem jest podzielenie ich na dwie kategorie. Do jednej niech trafią gadżety „premium” – a więc te bardziej kosztowne. Do drugiej zaś takie, które możesz rozdać nawet setkom osób bez ponoszenia zbyt wysokich kosztów.

Akcesoria z pierwszej grupy doskonale sprawdzą się np. jako:

  • nagrody w konkursie, który zorganizuje dla uczestników targów Twoja firma – w tej roli dobrze sprawdzą się rozmaite gadżety elektroniczne z nadrukiem – np. powerbanki, pendrive’y, czy ostatnio modne głośniki bluetooth,
  • gadżety wręczane tym uczestnikom, którzy w jakiś sposób zdecydują się na podjęcie z Tobą współpracy.

Co z gadżetami niedrogimi, a skutecznymi? W tej grupie powinny się znaleźć nieśmiertelne długopisy (w oryginalnej wersji – np. te ekologiczne, wykonane z materiałów z recyklingu) lub, bardziej nietuzinkowo, ołówki, a także np. eko-torby reklamowe, notesy, czy obecnie popularne gadżety antystresowe, które znajdziesz np. na OpenGift.pl – pomysłowe gadżety reklamowe. Nie sposób ich nie pokochać!

Skuteczny branding, czyli liczy się dobry projekt

Firmowe gadżety z nadrukiem przygotowywane z myślą o targach powinny być nie tylko funkcjonalne i dobrze dopasowane do specyfiki eventu, ale również – wykonane z klasą i ze smakiem. Im więcej w nich elegancki i finezji, tym lepiej. Nie należy jednak zapominać o jeszcze jednym, kluczowym elemencie. Chodzi o to, w jaki sposób zostanie wyeksponowane logo i system identyfikacji wizualny Twojej firmy. Nie należy bowiem zapominać, że gadżet ma służyć jako przypomnienie o marce, które zadziała na świadomym i na podświadomym poziomie. Upewnij się więc, że projekt zostanie wykonany przez specjalistów, którzy rozumieją dobrze świat nowoczesnego designu oraz marketingu wizualnego.

 

Zobacz kolejny artykuł

Fotowoltaika – sprawność w pochmurne dni

Fotowoltaika to prężnie rozwijająca się technologia, korzystająca z zasobów energii odnawialnej – promieniowania słonecznego. Z …