Gadżety reklamowe na targi – trendy i specyfika

Targi branżowe to jedna z najlepszych szansę na skuteczną promocję firmy – zwłaszcza wśród klientów biznesowych. Tego typu eventy dają również możliwość nawiązania partnerskiej współpracy i pozyskania wartościowych kontrahentów. Dlatego warto się do nich dobrze przygotować, a stoisko wyposażyć w odpowiednio dobrane gadżety firmowe. Czyli jakie?

Na tak postawione pytanie nie da się oczywiście udzielić jednej, zawsze poprawnej odpowiedzi. Wszystko bowiem zależy m.in. od:

  • charakteru samego eventu, w którym uczestniczy Twoja firma,
  • branży, w której działasz – gadżety reklamowe mogą być powiązane z jej specyfiką,
  • celu, dla którego przygotujesz gadżety – czy będziesz je wręczać np. przedstawicielom kluczowych kontrahentów, czy też rozdawać „masowo”.

Jest jednak kilka cech, które powinny wyróżniać wszystkie akcesoria promocyjne wykorzystywane na targach. Wszystkie powinny być:

  • dobrej jakości – tylko w ten sposób zbudujesz dobry wizerunek jako wiarygodny partner,
  • użyteczne – czyli takie, z których osoba obdarowana zechce naprawę skorzystać,
  • interesujące – choć najlepiej sprawdzają się konwencjonalne gadżety z nadrukiem, nie oznacza to wcale, że muszą być one nudne i powtarzalne – pozwól się dzięki nim zapamiętać.

Najlepsze gadżety firmowe na targi to…

Gdy wybierasz zestaw gadżetów z myślą o targach branżowych, dobrym pomysłem jest podzielenie ich na dwie kategorie. Do jednej niech trafią gadżety „premium” – a więc te bardziej kosztowne. Do drugiej zaś takie, które możesz rozdać nawet setkom osób bez ponoszenia zbyt wysokich kosztów.

Akcesoria z pierwszej grupy doskonale sprawdzą się np. jako:

  • nagrody w konkursie, który zorganizuje dla uczestników targów Twoja firma – w tej roli dobrze sprawdzą się rozmaite gadżety elektroniczne z nadrukiem – np. powerbanki, pendrive’y, czy ostatnio modne głośniki bluetooth,
  • gadżety wręczane tym uczestnikom, którzy w jakiś sposób zdecydują się na podjęcie z Tobą współpracy.

Co z gadżetami niedrogimi, a skutecznymi? W tej grupie powinny się znaleźć nieśmiertelne długopisy (w oryginalnej wersji – np. te ekologiczne, wykonane z materiałów z recyklingu) lub, bardziej nietuzinkowo, ołówki, a także np. eko-torby reklamowe, notesy, czy obecnie popularne gadżety antystresowe, które znajdziesz np. na OpenGift.pl – pomysłowe gadżety reklamowe. Nie sposób ich nie pokochać!

Skuteczny branding, czyli liczy się dobry projekt

Firmowe gadżety z nadrukiem przygotowywane z myślą o targach powinny być nie tylko funkcjonalne i dobrze dopasowane do specyfiki eventu, ale również – wykonane z klasą i ze smakiem. Im więcej w nich elegancki i finezji, tym lepiej. Nie należy jednak zapominać o jeszcze jednym, kluczowym elemencie. Chodzi o to, w jaki sposób zostanie wyeksponowane logo i system identyfikacji wizualny Twojej firmy. Nie należy bowiem zapominać, że gadżet ma służyć jako przypomnienie o marce, które zadziała na świadomym i na podświadomym poziomie. Upewnij się więc, że projekt zostanie wykonany przez specjalistów, którzy rozumieją dobrze świat nowoczesnego designu oraz marketingu wizualnego.

 

Zobacz kolejny artykuł

Pomysł na prezent

Urodziny, kolejna rocznica, zbliżające się nieubłaganie Święta i szereg innych okazji, które serwuje nam życie …

Zakażenie pochwy – jak się przed nim bronić?

Grzyby i bakterie to najczęstsze przyczyny zakażeń pochwy. Problemy mogą pojawić się m.in. po skorzystaniu …