VI Kongres Promocji Mazowsza

Promocja gminy czy miasta to bardzo złożone przedsięwzięcie. Wymaga nie tylko ciągłego śledzenia panujących trendów, ale także ich kreowania. Wypracowanie silnej marki miejsca, bo o niej mowa, warunkuje sukces na wielu płaszczyznach. Przekłada się zarówno na atrakcyjność turystyczną i inwestycyjną okolicy, jak i na satysfakcję mieszkańców. O tym, jak wykreować markę miejsca i nią zarządzać, będą rozmawiali uczestnicy VI Kongresu Promocji Mazowsza. Wydarzenie jest organizowane przez samorząd województwa mazowieckiego. Tegoroczny VI Kongres Promocji Mazowsza odbędzie się 27 i 28 października (czwartek i piątek) 2016 r. w Płocku.
Swoimi opiniami, doświadczeniami i wiedzą z przedstawicielami mazowieckich samorządów podzielą się eksperci w dziedzinie marketingu terytorialnego i budowania marki. Pojawią się m.in. takie zagadnienia jak: teoria „Wysp i Archipelagów” – czyli synergia działań jako przepis na sukces; „Stolica i Okolica” – czyli relacja Warszawy i regionu; „Sustainable Development – Point of View” – czyli stosowanie filozofii zrównoważonego rozwoju czy „Aktywiści w akcji” – czyli jak polityka społeczna, kulturalna i obywatelska stają się dźwignią rozwoju społeczności lokalnych. Nie zabraknie także wskazówek dotyczących event marketingu oraz mediów społecznościowych.
Więcej informacji na temat kongresu dostępnych jest na stronie www.mazovia.pl/kultura-i-turystyka/kongres-promocji-mazowsza/.
(t)

Zobacz kolejny artykuł

Centrum Badawczo-Rozwojowe

Ok. 184 mln zł będzie kosztować PKN ORLEN budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego w Płocku. W środę, …