Najnowsze informacje

Płatny parking pod Biedronką nie podoba się klientom

Klienci przyzwyczaili się do bezpłatnych parkingów przed wielkopowierzchniowymi sklepami. Kilka tygodni temu firma Jeronimo Martens Poland, do której należą sklepy sieci Biedronka, zmieniła zasady, a osoby, które nowym przepisom się nie podporządkowały, dostały mandaty w wysokości 80 zł. Trudno się dziwić, że klientom to się nie podoba.
Dostaliśmy list od jednej z klientek. „Tuż przed świętami podjechałam na zakupy do sklepu Biedronka przy ulicy Czwartaków w Płocku. Wjeżdżając na parking, zobaczyłam informację, że parking jest płatny po 120 minutach korzystania. W sklepie spędziłam dosłownie 10 minut, a wychodząc, za wycieraczką samochodu znajdował się mandat wystawiony przez firmę Projekt Parking z Poznania w wysokości 80 złotych” – czytamy w treści.
Nie da się ukryć, że mandat zdenerwował naszą czytelniczkę. Wzburzona zadzwoniła do poznańskiej firmy, gdzie usłyszała informację, że nie pobrała biletu z parkomatu i dlatego mandat został wystawiony.
– Nie pomogły tłumaczenia, że byłam klientką sklepu Biedronka i mam paragon za zakupy. Nic nie docierało do tej pani. Szybko okazało się, że nie tylko ja mam ten problem. Po chwili na parkingu pojawiły się kolejne osoby, które również trzymały w rękach mandaty – opisuje zdarzenie.
Ponieważ próby kontaktu z poznańską firmą nic nie dały, klienci skontaktowali się z Biurem Obsługi Klienta Jeronimo Martens Poland, do którego należy sieć Biedronka.

Jol.
fot. Jola Marciniak

Zobacz kolejny artykuł

Ta historia jest wciąż żywa…

Rozmowa z Teresą Trojanowską – siostrzenicą pochodzącego z Bromierza Wacława Michalskiego – zamordowanego na Rakowieckiej …