anal pump

Spotkaniem z żywą historią w SP Słupno

„Na równi z wychowaniem, kształceniem i nauczaniem należy postawić spotkanie”- pisał pedagog Bogdan Nawroczyński. Tą myślą kierujemy się organizując dla dzieci oraz wspólnie z dziećmi aktywne, kreatywne spotkania z ciekawymi ludźmi w ramach projektu „Czy to prawda, że Pan(i)…Szkolny projekt ma na celu organizację cyklicznych spotkań z ciekawymi ludźmi z naszej miejscowości oraz poza nią, którzy opowiadają o swoim warsztacie pracy oraz inspirują do twórczych działań. Są to również pasjonaci, ludzie, którzy mają interesujące hobby, szczególny talent, w efekcie oryginalny pomysł na siebie i swój styl życia. Tematyka projektu została wybrana na podstawie zainteresowań uczniów, a także potrzeb rozszerzania podstawy programowej. Patronatem projekt objął Wójt Gminy Słupno.
Spotkaniem z żywą historią w SP Słupno w Szkole Podstawowej im. abp. Antoniego Juliana Nowowiejskiego zainaugurowano projekt „Czy to prawda, że Pan (I)..? 8 listopada odbyło się spotkanie z Teresą Krowicką, płocczanką, która podczas wojny, jako małe dziecko, wraz ze swoją rodziną została wywieziona do obozu koncentracyjnego w Działdowie.Pani Teresa ze wzruszeniem opowiadała uczniom szkoły o piekle, jakie przeżyła ona i inni Polacy uwięzieni w obozowych barakach. Przez obóz w Działdowie przeszło ok. 30 tys. osób, a około 15 tys. znalazło tam śmierć. Wśród bestialsko zamordowanych w Działdowie osób był m.in. patron Szkoły Podstawowej w Słupnie abp. Antoni Julian Nowowiejski. W spotkaniu z Teresą Krowicką uczestniczył wójt Marcin Zawadka, przewodniczący Rady Gminy Dariusz Kępczyński, przewodniczący Komisji Oświaty, Polityki Społecznej i Bezpieczeństwa Jarosław Szałkowski.
Autorzy projektu: Marzena Dobrzyńska, Marta Szulczewska, Mariola Siwek
Realizatorzy: nauczyciele Szkoły Podstawowej im. Abp. A.J. Nowowiejskiego

Zobacz kolejny artykuł

O zarobkach w oświacie i nie tylko

Płoccy radni chcą, by prezydent miasta rozważył możliwość podniesienia pensji pracowników administracji i obsługi jednostek …

Jeden komentarz

  1. Błąd na błędzie…